Alla inlägg under februari 2012

Av Ruben Andersson - 27 februari 2012 18:42

I helgen gick jag igenom min källare och hittade ett helt gäng med nostalgiska leksaker.

Jag hittade min gamla rallybil, mina transformers, min playmobil samling och mycket mer - blev helt nostalgisk över mina gamla leksaker.

Många slänger sina gamla leksaker men jag har helt enkelt inte hjärta till det. De betyder helt enkelt för mycket för mig. Jag kommer antagligen spara alla mina leksaker och ge till mina barn när de kommer :)

Av Ruben Andersson - 12 februari 2012 13:55

Hej, var ett tag sen man bloggade nu. Har börjat träna och lagt om min kost.

En sak som jag börjat äta är Hampafrön. Hampafrön innehåller väldigt många näringsrika ämnen som gör en mer pigg.


Tränar typ 3 gr i veckan och ibland är det segt att dra till gymmet efter plugget.

Men nu, när jag äter hampafrön, är jag mycket piggare och det är lätt att ta sig till gymmet.

Får se om man orkar blogga mer nu också :)


Ovido - Quiz & Flashcards