Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Mer energi med kokosolja

Av Ruben Andersson - 23 mars 2012 06:21

Livet är för kort för att må dåligt!

Därför har jag börjat träna, aktivera mig mer och förbättrat min kost och något som jag vill tipsa om är hälsosam kokosolja.


Kokosolja är en olja som du kan använda när de t.ex steker eller ja - lagar mat. Det påminner om vanlig matolja men ger mer energi coh förbränner mer fett. 


Det räcker med 1-2 matskedar kokosolja om dagen för att du ska få mer energi och orka mer. Jag tar kokosolja en gång på förmiddan och en gång på eftermiddag och jag märker skillnad.
Mer energi och ökad lust (tack vare kokosolja) - jag gillar det! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ruben Andersson - 27 februari 2012 18:42

I helgen gick jag igenom min källare och hittade ett helt gäng med nostalgiska leksaker. Jag hittade min gamla rallybil, mina transformers, min playmobil samling och mycket mer - blev helt nostalgisk över mina gamla leksaker. Många slänger sina g...

Av Ruben Andersson - 12 februari 2012 13:55

Hej, var ett tag sen man bloggade nu. Har börjat träna och lagt om min kost. En sak som jag börjat äta är Hampafrön. Hampafrön innehåller väldigt många näringsrika ämnen som gör en mer pigg.   Tränar typ 3 gr i veckan och ibland är det segt att...

Av Ruben Andersson - 8 oktober 2011 21:24

Funderar på de nya facebook-applikationer som kommer komma inom kort. Applikationerna ska bli mer sociala. Man ska tex kunna "lyssna","laga" osv... När de nya applikationerna kommer vet jag inte men jag verkligen fram mot de. Förhoppsningsvis kan m...

Av Ruben Andersson - 16 juni 2011 21:08

De senaste dagarna har man läst om hur Facebook minskar i Usa. Det tror inte jag på - majoriteten av alla företag i Usa finns på Facebook. Facebook för företag växer så det knakar och man märker att fler och fler företag skaffar Facebook. Det är en...

Av Ruben Andersson - 13 maj 2011 17:52

Det är visst stökigt i Funkabo... Var visst något pistolskott i nånlägenhet nu. Hämtat från Barometern   Händelsen inträffade tidigt på tisdagsmorgonen i Funkabo. Tre maskerade och beväpnade män hade först brutit upp entrédörren och därefter ...

Skapa flashcards