Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Kalmar blir roligare

Av Ruben Andersson - 1 februari 2011 11:43

Hämtar från Östran:

Nu ska det bli roligare i Kalmar. Stan får sin egen humorgala. Premiär blir det den 19 mars och tanken är att den ska återkomma två gånger om året. I Kalmarsalen ska några av landets komiker underhålla. Magnus Betnér, Aron Flam och Jonatan Unge är först ut. Konfrencier är kalmarkändisen Martin Nilsson som synts som såväl Lokalbevakaren och Konsulten i Östrans filmer.

Läs mer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ruben Andersson - 23 mars 2012 06:21

Livet är för kort för att må dåligt! Därför har jag börjat träna, aktivera mig mer och förbättrat min kost och något som jag vill tipsa om är hälsosam kokosolja.   Kokosolja är en olja som du kan använda när de t.ex. steker eller ja - lagar mat...

Av Ruben Andersson - 27 februari 2012 18:42

I helgen gick jag igenom min källare och hittade ett helt gäng med nostalgiska leksaker. Jag hittade min gamla rallybil, mina transformers, min playmobil samling och mycket mer - blev helt nostalgisk över mina gamla leksaker. Många slänger sina g...

Av Ruben Andersson - 12 februari 2012 13:55

Hej, var ett tag sen man bloggade nu. Har börjat träna och lagt om min kost. En sak som jag börjat äta är Hampafrön. Hampafrön innehåller väldigt många näringsrika ämnen som gör en mer pigg.   Tränar typ 3 gr i veckan och ibland är det segt att...

Av Ruben Andersson - 8 oktober 2011 21:24

Funderar på de nya facebook-applikationer som kommer komma inom kort. Applikationerna ska bli mer sociala. Man ska tex kunna "lyssna","laga" osv... När de nya applikationerna kommer vet jag inte men jag verkligen fram mot de. Förhoppsningsvis kan m...

Av Ruben Andersson - 16 juni 2011 21:08

De senaste dagarna har man läst om hur Facebook minskar i Usa. Det tror inte jag på - majoriteten av alla företag i Usa finns på Facebook. Facebook för företag växer så det knakar och man märker att fler och fler företag skaffar Facebook. Det är en...

Ovido - Quiz & Flashcards